Awesome Bloggie
when i love , i'm really mean it :)
Tuesday 4 June 2013 • 16:39 • 0 comments

hai-2 sorry cik comot hari ni tak berapa happy :(
hmmm pepagi butaa macam ni awal pulak aku ni bangun .
ape kena enta h mimpi malam tadii .
sampai susah gilaa laa nak sambung tidur balik .
selalu nyaa aku kalau waktu macam ni still membongkang lagii hahaha .
forget it , hari ny story agak bad and sad .

entah laa sejak kebelakangan ni aku sendiri tak tahu .
kenapa dengan aku ni ? berubah sampai macam tuh sekali kadang fikir
kejam sangat ker aku ni ?
walaupun aku tak ada niat pun nak buat macam tuh sebenar nya .

awak sorry sebab banyak sangat saya lukakan hati awak .
banyak sangat yang saya buat perangai sampai mengguriskan hati awak .
tapi seriesly saya tak ada niat pun nak sakiti perasaan awak .
apa yang saya buat ni , hanya hati saya jer yang tahuu .
saya tak nak awak tanggung benda yang sama .
cukup laa hanya saya yang mengerti :(
niat saya nak kita berjauhan bukan sebab saya dah jemu dengan awak
tapi saya nak ambil ruang untuk bersendiri . saya nak rehatkan diri saya .
saya minta sesangat awak faham .

saya faham keadaan awak , saya faham tentang perasaan awak
tapi awak tak perlu risau , saya sentiasa ada untuk awak , :)

shaiful nazmi , when i say i love you , yaa im really mean it .
please believe me , :(
you're the someone important in my life .
i just have you , and you
hmmm teringat dulu waktu dia purpose aku .
the sweet moment bilaa dia berani kan diri dia walau
sebenar nye diaa malu .
kebetulan esok dah genap 3 bulan aku dengan dia .
aku harap segala yang berlaku ada hikmah sebaliknya aminn .
sabar , dan terus sabar aku tahu aku boleh hadapi
benda ni event sorang sorang sebab aku dah biasa pun
dan aku betul betul berharap , hati aku ni tak kan berubah
hanya untuk diaa , :)

*Memang tiada kisah yg sempurna dalam hidup ini tetapi Allah pasti akan beri kasih yang sempurna pada setiap kisah hidup kita.

aku harap betul kali ni , aku dapat tenang kan kepala aku
yang tengah bercelaru sekarang ni .
aku mohon Allah berikanlah petunjuk terbaik untuk aku
kalau perlu aku untuk terus bersama dengan dia
kau panjangkan lah hubungan kami .
janganlah kau sulitkan sesuatu yang sukar bagi kami .
Oh Allah, please never ever leave me alone. I sin but I turn to You always.
Because I know You are The Forgiver and The Giver of good.

susah kan nak jaga hati dan perasaan semua orang .
bukan semua yang kita buat orang suka ,
kadang kena berdepan dengan kata-2 yang hmm
tapi kuat kan jer laa hati ni , redha itu kan lagii baik .
Don't worry about what others say? You're here to please Allah, not people.





yeahh , im okayy and stiil stay strong like this picture .






Bonjour


Hello ! thanksyou for coming . i love you blogger !

Diary About Link Stuff
JUM SINGGAH SINI


CHAT BOX ME


Credit :D


Template By: Jesslyn
Basecode By: Umi Humaira
Help By: 1 2 3
Owner: My Self