Awesome Bloggie
Wish For You My Dear Ex :)
Thursday 30 May 2013 • 22:42 • 0 comments


hai-2 terasa macam nak update blog pulak hari ni kan .
haha entah demam apa yang datang pun aku tak tahu .
memandangkan hari ny aku sorang jer yang kena tinggal kat rumah .
apa lagi hadap laptop laa sememang nya hobi aku .

ting tong , ting tong .
haha pembukaan story hari ny .
actually mood ak tak laa sebaik mana hari ny .
tapi paksa kan jugak laa diri ny update status untuk hari ny .
kalau tak selagi tuh den punyaa hati ny tak tenang .

cter dia macam ny , entahh macam mana laa aku ni rajin
nak stalk orang orang ni tetibe datang satu time .
aku bukak laa profil twitter diaa .
alhamdulilah dia dah ada orang yang sayang diaa .
ewahh bahgiaa gituuu ` aku pun tumpang bahgiaa laa .
tapi ade satu perkara jer yang aku tak suka .

`bila ada orang yang sayangkan kita jangan lahh kita sakiti dia .
Allah tuh adil , kalau dia nak tarik balik kebahgiaan yang kitaa ada sekejap jer .`

take a note lahh . tak semua perempuan yang boleh tahan dengan banyak karenah lelaki .
sekali jer dia tak tahan memang angkat kaki laa . go go goodbye .
selagi dorang boleh bersabar , dorang sabar . tapi kaum adam kena ingat
perempuan hati diaa lembut , sebab tuh perasaan dan hati diaa bukan mainan .
kalau kau rasa dah tak boleh dengan dia , better kau cakap elok-2
dari , kau buat dia macam tunggul batu jer , serupa jer kau yang blahh .

aku tahu kau baik , sama macam kau dengan aku dulu .
aku senang weyh tengok kau bahgiaa , happy
tapi aku tak nak lah kau sakit kan hati perempuan yang
dah sayang kat kau event kau anggap diri diaa kawan .
aku pun perempuan aku faham perasaan dia macam mana
dulu pun kau tinggal kan aku , sebab hanya seorang perempuan
tak kan kau nak benda tuh terjadi buat kali kedua ?
kau tak serikk ker dah sakit dulu ?hmm
aku tak boleh nak masuk campur tuh kan hal peribadi kau .
tapi aku just nak ambil tahu pasal kau sebab aku nak pastikan
kau akan terus bahgiaa , lagi pun setiap orang ada hak untuk bahgiaa .

doa aku untuk kau , tabah lah walau macam mana sekalipun
dugaan tuh datang , Allah hanya uji pada hambanya yang mampu .

hmm jangan kau persiakan apa yang didepan mata kau yaa . :)
aku tak nak tengok kau sedih sebab benda-2 ni lagii .
kau kena kuat kan hati kau . aku tahu kau boleh .
aku percaya satu hari nanti kau mesti faham apa yang aku maksud kan .

*jaga diri , hiasi peribadi . life must go on .


`okayy cukup lahh sampai di sini moga kita semua diberkati Illahi , see you next entry readers yaa .
always tak care yourself , goodbye ebelibodi . hahaha

Bonjour


Hello ! thanksyou for coming . i love you blogger !

Diary About Link Stuff
JUM SINGGAH SINI


CHAT BOX ME


Credit :D


Template By: Jesslyn
Basecode By: Umi Humaira
Help By: 1 2 3
Owner: My Self