Awesome Bloggie
I'm still looked like okay , right ?
Wednesday 12 June 2013 • 08:11 • 0 comments

hai , what'sup blogging ? how are you ?
soryy not in a good mood today .
so dapat jugak lah luangkan masa dekat blog tercinta aku ni
exactly . berbalik pada story

tadi masa pepagi dekat sekolah actually aku okayy jer
but bila dah sampai masa 3 , waktu tuh masa IT
mata aku sayu jer , ngantuk gilaa then lepas jer dapat paper IT
alhamdulilah , lepas and capai target event 1 markah jer .
yang penting aku tak kena denda kalau tak .
nanti tak pesal jer aku jadi acai cikgu nak kena kutip sampah
dalam makmal eeeuuww ! -,-

lepas dah selesa cikgu bagi paper semak ape semua
fuhh ade kesempatan laa aku nak lelap kan mata ni
huwaaa , masing-2 tidur aku , zue , eydaa
awesome kan kami ? pelajar harapan .
dah nak habis waktu pulak
hazim tonggek tuh ketuk kepala aku dengan zue
duhh menyirap betul habis hilang mimpi indaah aku .
start jer nak balik kelas , dalam kepala dah set mind
yang kitaorang semua tak nak rehat sebab masing-2
dah bawak bekal , so makan dalam kelas jer laa

ni kes lain jer jadi nyaa , naik kelas aku dengan eyda org first
masuk-2 jer tengok plastik bag eydaa ,
haaaa ?!! kosong . aku tengok eydaa dah sedih
sebab pagi tuh dia ada cakap yang dia suruh mama
dia masak bubur lambuk sebab diaa teringin .
hmm dah tak ada rezeki kan kan redhaa jer laa sayang .
tapi seriesly bagi sesiapa yang ambil
bekal makan eydaa tuh memang tak berkat lah 
hidup dia silap hari bulan sakit perut sepanjang tahun
tahuu laa ! wallahhuallam 

haa ni laa yg sebenarnya aku nak story .
hmm start jer dari semua tuh dah berlaku
aku pun jadi la tak menentu , aku frust .
hmm apa lagi lepas tuh , lepas rehat kitaorang semua turun
pergi surau , aku dah agak hari ni mesti dapat paper agama .
mula-2 dapat paper pertama , aku tunggu  giliran aku lambatnya
then tiba masa aku , Ya Allah aku terkejut gilaa bila dapat tahu 
paper 1 aku hanya 45% mesti laa kecewa sikit kan
tapi waktu tuh aku lupa , yang ade kertas kedua 
so markah tak campur lagi aku pun tarik laa nafas lega ,
then sampai turn aku nak ambil paper kedua .
aku dapat 63% alhamdulilah .
dah campur-2 kan markah bahagi ape semua tak lah seteruk mana
aku redhaa lah , walaupun aku tahu tak sampai target 
hmm dah tuh jer yang aku usaha tuh jer laa yang aku dapat .

sebelum aku nak keluar surau , aku pun macam biasa 
pergii laa salam ustazah halimaton yang aku sedih 
bilaa ustazah cakap result aku down nya .
aku diam jer then aku cakap tak apa lah ustazah nanti 
`saya cuba lagii yaa insyaallah .

balik kelas aku terus dapatkan eydaa
aku story dengan eyda apa yang ustazah cakap 
terus airmata aku meleleh . hmm  
selalu nya result aku tak ada lah baik sangat pun .
tapi aku sedih and tersentuh bila dengar ustazah cakap 
macam tuh , seriesly weyh .
nasib eydaa ada tenang kan aku :)

walaupun aku agak kecewa tapi tak apa lah 
aku redhaa , aku terima jer laa .
aku tahu dah sampai situ jer rezeki aku kan . 
tuh pun nak memadai and cukup untuk aku .
okayy stop story sampai kat sini ,
mata pun dah mengantuk dengan esok yang sekolah lagi huwaaa
bye bye blogging see you next entry yaa :) cheerrrsss .

i'm still looked like okay , right ? jyeahh stay strong that' me  Aini Bella's

Bonjour


Hello ! thanksyou for coming . i love you blogger !

Diary About Link Stuff
JUM SINGGAH SINI


CHAT BOX ME


Credit :D


Template By: Jesslyn
Basecode By: Umi Humaira
Help By: 1 2 3
Owner: My Self