Awesome Bloggie
im sick of you , im tired to care
Saturday 20 April 2013 • 03:51 • 0 comments

amboi petang-2 cemni selalu nyer aku keluar weng-2
dengan eykaa tapi petang macam ny aku rasa
macam penat pulak so far duduk rumah jer laa kan , tak tahu
nak buat apa blogwalking jer laa kerja aku .

susah ouhh untuk luah kan dekat blog kalau bab-2 perkara
macam ny , sebab aku takut ada yang terasa .
tapi demi tegak kan kebenaran aku pun dah penat dengan
perkara ny , so let's go aku story .
entahh tak tahu kenapa sejak kebelakangan ny
aku rasa macam aku ny punca benda yang tak baik selalu jadii .
aku pun tak nak salah kan diiri sendiri .
mungkin juga ada kesilapan yang aku buat tapi Allah
kabur kan dari pandangan mata aku .

pyka kau tahu aku sayang nak berjauhan dari kau .
aku sayang kau sebab kau selalu dengar rintihan hati aku
tapi demi kawan lain dan kawan baik kau .
aku jauh kan diri aku semata tak nak kau renggang dari dia .
aku ingat pesan eydaa , `kalau pyka tengah seronok sembang dengan Z
biar kan jer tuh untuk time dorang .

eydaa pulak , aku dah balik untuk jadikan dia
a good listener aku , lagi pun selama ny susah payah
aku , dia jer yang banyak tahuu .
ape pun yang aku nak buat yang selalu bagi pendapat
terbaik datang nyaa dari idea eydaa :)

aku dah tak nak ade dengar lagii perasaan IRI , atau ape-2 pun  .
aku dah tak nak jadi punca antara kitaa .
aku sanggup berdiri sorang-2 , sebab aku dah tak nak ade lagi konflik
antara kitaa semua , aku ikhlas dengan korang ,
walau ape sekali pun keadaan .
aku terima baik buruk , yang selama ny kita berkawan :)
aku terima segala kata-2 , dan apa jer yang korang buat untuk aku
selama ny , alhamdulilah hati aku tak sekeras mana .


dan untuk korang kawan yang selama ny , aku tak pernah lupakan .
aku sayang korang , korang lahh tempat aku mengadu .


 yupp ni semua sahabat sejati yang pernah aku miliki , kawan yang first aku kenal since aku sekolah tadika lagiii , diaorang ny lebih rapat dan kenal dengan karenah aku :)



never want to be lose you to all my lovely friends , you're everything i need .


so betul laa kata orang , kawan yang dah lama kita kenal
tak kan sama dengan kawan yang baru setahun dua tahun rapat :)
jyeahh , credit to Aina , Eyka , Jiha , Biena , Izra
kita tak kan semua terpisah lagii yaa .
Allah dah bagi kita peluang bersatu kembali .
jangan kita persia kan yaa .



Bonjour


Hello ! thanksyou for coming . i love you blogger !

Diary About Link Stuff
JUM SINGGAH SINI


CHAT BOX ME


Credit :D


Template By: Jesslyn
Basecode By: Umi Humaira
Help By: 1 2 3
Owner: My Self