Awesome Bloggie
Allah Give Me A Second Chance , Thankful !
Friday 26 April 2013 • 19:10 • 0 comments

haii-2 dah nak masuk penghujung bulan 4 dahh .
wahh sekejap jer kan kitaa rasa waktu berjalan tahun ny .
sedar-2 dah nak pertengahan tahun .

hmm so bangun seawal pagii macam ny ,
tak tahu nak buat ape , tweeting blogwalking jer laa .
mood pun tak laa sebaik mane hari ny . hati pun ape lagii tengah
sentap kan , hmm Tuhan jer la yang tahu apa perasaan aku saat ny .
sabar kan jiwa , teguh kan pendirian insyaallah 
selagi Allah ada disisi aku , aku yakin dia mesti tolong aku .

Dear Friends  ,
sumpah aku terasa dengan kata-2 kau tuh .
tapi perasaan tuh aku tolak ketepi , aku ikhlas
dengan selama ny aku tolong kau . :)
walaupun aku tahu kau tak ade niat nak cakap dekat aku
sampai macam tuh , tak pe aku bukan jenis yg cepat makan hati .
selagi kau kawan aku , aku tetap akan layan kau macam biasa .

sorry laa aku agak tak suka dengan cara kau yg macam tuh .
susah ker kau nak faham hati seorang kawan ?
susah ker , kau bertolak ansur dengan kawan-2 ?
hmmm kalau kau boleh jaga hati perasaan kawan baik kau sorang tuh
tapii kenapa takk yang lain ?
kadang aku pelik jugak , aku anggap kawan-2 aku sumer same .
aku layan tak ada lebih , tak ade kurang pun .
semua nyer aku share bersama 

D'sebab kan benda kecil macam tuh
kau nak perbesar kan baik tak payah .
tapi aku tetap dengan pendirian aku ..
kalau kau boleh jaga hati kawan baik susah senang bersama kau tuh
kenapa tak aku ? aku masih lagii  ade dia .
aku  pun kena laa jaga hati kawan dunia akhirat aku jugak ,
kau tahu weyhh , Allah jer yang dapat rasa apa aku rasa
dengan kata-2 semalam kau tuh .
cukup buat aku tahu , tak semua orang ihklas
dalam menegur kawan . yaa aku terima semua tuh .

dan aku harap Allah lembut kan lah hati aku
agar aku boleh terima dengan semua ny
seikhlas hati , dan aku redha :)

`jangan pandang orang , dengan kesalahan dia dan terus yakin dia masuk NERAKA
dan jangan pula ,
jangan pandang orang dengan kebaikan yang kita yakin dia akan ke SYURGA :)
take a note .
mana ada manusia yang sempurna dalam dunia ny .
totally you're not perrfect without ALLAH !


okayy aku rasa dah sampai penghujung story aku untuk hari ny .
haa tarik nafas lega sikit , dapat finish kan entry aku kali ny .
hahaha godd bye readers see you next entry yaa , thanksyou !




Bonjour


Hello ! thanksyou for coming . i love you blogger !

Diary About Link Stuff
JUM SINGGAH SINI


CHAT BOX ME


Credit :D


Template By: Jesslyn
Basecode By: Umi Humaira
Help By: 1 2 3
Owner: My Self